Borgholm

Igår var vi på glassutflykt i Borgholm. Det var jättemysigt, förutom att Maja var ganska sur hela tiden... Hon är det ofta nu för tiden, hon är väl inte i puberteten än, väl?

Vi åt glass, jag fick en banana split av mamma, dyrt och gott var det! Och säkert blir jag inte smalare av den heller!

Sen åkte vi ett rundturståg runt Borgholm city, det gick nog i typ 10 km/h. Det blev bilkö bakom och cyklarna kunde köra om hur lätt som helst. Men det var ganska skojigt!

image11
Vi var ganska ensamma, i vagnen efter satt.... ingen.


Och idag är det fredag, fralla på jobbet, och jag är INTE där! Jag har ju semester istället, i två härliga veckor till! Underbart! Ikväll ska vi äta grillad kyckling och exotiska frukter, ska bli smaskens! Imorgon kommer grannarna hit, för att grilla och dricka vin! Kul!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0