Hektiskt

Idag har det varit en hektisk dag på jobbet, fyllt av intervjuer, möten och ännu mer möten. Men dagen går ju fort i alla fall!

Maja var lite sjuk på morgonen och fick stanna hemma hos mormor. Men på eftermiddagen hade hon vilat upp sig och var ute och sprang igen! Så det var nog ingen jättefarlig sjukdom....

Idag när min mamma hämtade Olle när han slutade 12.30, stod han tillsammans med ett gäng andra små killar ur klassen. De skulle precis börja spela fotboll, och Olle skulle vara målvakt, för han hade aldrig provat det. Men han hann inte, för han skulle ju följa med mormor hem. Men jag blir så lycklig när jag hör att han lekte med de andra, för allt Maja har rapporterat är att han brukar vara för sig själv på rasterna, men se nöjd ut ändå. Och själv säger han också att han inte brukar leka med någon särskild. Därför känns det så skönt att han verkar börja lära känna de andra nu. Tror jag det att det inte är så lätt i början, med 20 nya ansikten... Men idag hade han lärt sig namnet på 3 till sa han!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0