Slapp-dag

Idag vet jag inte riktigt vad jag gjorde, men dagen gick ändå.... Så är det ibland på semestern, och det är ju så skönt att känna att man FÅR slappa bort en dag!

I eftermiddag har vi varit hos golfvänner till Putte och deras lilla ettåring My. Hon var så himla go, barnen tyckte hon var så rolig! Hon charmade oss totalt... Vi fick både fika och senare korv med bröd där, så vi blev kvar ganska sent.

Imorgon blir det nog ännu en slappdag, det är underbart med semester!

Har pratat med Elin idag, hon berättade att en assistenttjänst snart skulle lysas ut på hennes jobb. Den ska jag hålla utkik efter!

Kommentera här
Postat av: Hanna Björndahl

Njut av semestern för på jobbet har vi inte roligt! Syns på Lördag! Kram Hanna

2007-08-09 @ 12:18:36
Postat av: Hanna

Näe, jag kan tänka mig det.... Blä.

2007-08-09 @ 18:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0