Soffpotatis

Ah, ganska skönt med en lugn lördagkväll! Det har varit mycket fester, släktträffar osv i sommar. Nu är ju faktiskt semestern slut, och det är skönt att lugna ner sig lite.

Idag  har vi varit och bowlat med barnen och en kompis til dem. Det var kul, förutom att Maja var sur (som vanligt). Fattar inte vad det är med henne ibland! Ok, det gick dåligt för henne, men hon blev förbannad när vi försökte hjälpa henne också... Efteråt fick vi glass av farfar i bowlinghallen, då tinade hon upp lite.

Jag var och tog ut 3000 från Sparkassan på Coop idag. Jag brukar inte röra de pengarna, men nu är jag så pank som jag tror att jag aldrig har varit förut. Lönen var skitlåg också, för jag hade varit sjuk en vecka och föräldraledig en. Så det var ingen hit. Men nu klarar jag mig förhoppningsvis ett tag till.

Imorgon kommer min Linn, det ska bli trevligt. Funderar på om jag ska åka och träna på fm, det hinner jag ju faktiskt innan hon kommer. Men jag får se om jag tar mig dit.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0