Söndag

Idag har Linn och hennes flickor varit här. Mycket trevligt att få blarra i några timmar!

Sen har barnen följt med mig och tränat. Jag lovade dem att om vi var själva där, skulle de få prova att gå på rullbanden. De vill så gärna det. Men det var mycket folk där, så det blev inget med det. Barn får ju egentligen inte vara bland maskinerna, utan bara sitta i ett fåtöljrum och vänta på mig. Så det fick de göra idag, och jag bara tog några maskiner för att de inte skulle behöva vänta.

Sen skulle vi cykla till skolgården, och leka på den nya jätteroliga klätterställningen. Den var så full med ungar under skoltid, så ingen av mina barn hade vågat sig dit. Men idag var det några som hade tänkt likadant som oss, så vi var inte ensamma där heller. Då blev det att cykla till skogen istället. för att Olle skulle få äta några blåbär. Det var gott, tyckte han. Alltid något.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0