Fem dagar!

Det är bara fem dagar kvar till julafton! Det vet jag, för jag har små knottar som räknar varje minut....

Var på Köpstaden efter jobbet, och köpte Olles julklappar. Majas handlade Putte på dagen. Så nu är det klart, nu är det bara Martins jag har kvar att köpa, SEN kan jag slappna av!

Pratade med HP ikväll, det var länge sen! Han tyckte i och för sig att det kändes som att vi träffades igår, men jag tycker nog det är en evighet sen juli.... I alla fall så kanske vi kan få till en fika i mellandagarna. Skulle vara jätteroligt!

Linn bjöd oss till hennes examen i januari, idag! Klart vi ska gå! Inte varje dag man har en bästa kompis som blir färdig socionom!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0