Fördelar med att inte ha glasögon

Jag tror inte att den som alltid har haft bra syn, kan förstå hur underbart det känns att få vara utan glasögon! Jag är så glad för att jag gjorde operationen! Den var värd varenda öre....

Här är några av fördelarna:

- Man ser vad det står på flaskorna i duschen
- Man får inga vattenprickar eller imma i simhallen och tappar heller inte glasögon på botten av bassängen
- När man kramas och gosar är inget i vägen
- Man kan somna från ett tvprogram i sängen utan att vakna en stund senare och ha ont för att man legat på glasögonen
- Man kan se klockradiosiffrorna på natten
- Man kan ha snygga solglasögon
- Man kan sminka ögonen utan att ha ansiktet inne i spegeln
- Man kan se i spegeln vad frisören klipper för frisyr

Ja det finns säkert mera. I alla fall så är jag jätteglad!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0