Ikea igen

Igår på Ikea var helt plötsligt alla mina gamla kärlekar där! Nej inte alla, men två i alla fall! Först mötte jag Magnus, han kollade rakt på mig, jag har inte sett honom på typ 12 år, och vad gjorde jag? Tittade bort. Hade ju annars varit trevligt att hälsa i alla fall... Men ibland får man lite panik. Sen i kön stod Johan från Mönsterås bakom mig! Det var kul, vi träffades för ett tag sen och uppdaterade varann om livet, så den här gången kändes det som att vi kände varandra. Jag hjälpte honom att packa lite, och vi hade mycket att blarra om. Trevligt! Han är också gift med två barn. Det är förresten han som är orsaken till att jag har en halv plasttand! Det gick lite för vilt till hemma hos honom en gång innan Blomster...

Idag är jag hemma med Maja som sagt, jag har inte gjort så mycket nytta. Mest suttit här, duschat och glott på tv. Snart dags att hämta Olle, dagarna går fort!

Kommentera här
Postat av: Sarah

Ikea - nya mötes platsen ? .. Jag brukar med spriga på massa folk där som det var år sedan jag träffade *knasigt Kram Sarah

2007-12-17 @ 14:04:55
URL: http://bejbiboo.blogg.se
Postat av: Sofia Tidqvist

är han gift med två barn?...kunde inte låta bli...hihi.

2007-12-19 @ 18:29:38
Postat av: Hanna

Sofia, du är så himla petig! ;-)

2007-12-20 @ 08:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0