Ikea

Idag har barnen och jag varit på Ikea och ätit, något vi gillar alla tre! Och så blev det ju förstås lite annat handlat också... som vanligt. Ikea KAN man bara inte gå och äta på, man får alltid ställa sig i kassan med lite prylar också! Fattar inte hur det går till... Idag blev vi tex ett dekorationsklot, en mjukdjursvessla och tre matlådor rikare!

På vägen till Ikea var vi hos Hanna och hämtade min mobil också, den hade jag varit smart nog att lämna där i fredags kväll...

Ikväll har vi gjort knäck! Åh, det är ju så gott! Det värsta är att de strax är slut...

Imorgon ska jag vara hemma med Maja, hon är jätteförkyld. Måndagar är enda dagen jag behöver vab:a på, och nog blir barnen alltid sjuka då! Men det är ganska skönt att vara hemma och mysa, ännu en dag...

Kommentera här
Postat av: Lina

*halkar in* Tror jag har varit här inne innan nån gång ... men denna gången lägger ja till dig blan dmina favoriter så ja hittar tillbaka!

Så skoj o följa en mammablogg! :D

Ha det bäst!

2007-12-16 @ 22:36:58
URL: http://ninninusens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0