Kroppkakefest!

Igår hade vi den berömda kroppkakefesten med tillhörande lussetåg. Riktigt roligt var det! Både att lära sig göra kroppkakor (fast Annica sa att det var mina som hade spruckit), få julklappar av tomten (som hade en kudde som hela tiden ramlade ut i rockglipan), gå lussetåg (vi klarade oss jättebra!), men det bästa av allt var ändå när det ringde på dörren kl 0.30, och TOMTEN stod där! Alla bara: Nu kommer TOMTEN! Hahha, det var Elin, 13, som hade klätt ut sig, och mitt i natten stod hon där och ville komma in! Gud vad jag skrattade!

Snart dags att ge sig iväg till julmarknad! Vi har dragit nitlotten, vi ska stå ute i en timme och sälja kärvar! Passar ju mig perfekt, jag som är frusnast av alla! Jag har bulsat på mig massvis, får se om det räcker! Jag kommer säkert ändå vara blåfrusen....

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0