Nu är glada julen slut, slut, slut...

Så var det annandag. Idag har vi bara slappat och spelat alla spel barnen fått: Quackle, Bingolotto, Ishockeyspel, Airhockey....

Och så har vi varit på Ikea och ätit, för kylen och frysen gapar tomma. Maja sa faktiskt idag: Så här lite mat har vi ALDRIG haft hemma hos oss! Och det är nog sant! Det började redan i början av förra veckan, men då bestämde vi oss att härda ut över julhelgen, eftersom vi inte ville ge oss ut i julstressen och storhandla tillsammans med hundratusen andra julstirriga människor! Men imorgon är det dags, då ställer jag klockan på 8, och drar in till Maxi!

I förmiddags var jag duktig också och frostade av frysen, nu när den ändå var så tom! Det var bara all glass från Jonas som nog förstördes, men vi får väl be om ny! Hihi

Många ska man se till att försöka träffa också, nu när man ändå är ledig! Imorgon kommer Martin, Maria och mamma på lunch, på fredag blir det fika med Henning på stan, och på lördag ska jag till Linn. Dagarna går snabbt när man har trevligt!

Kommentera här
Postat av: Thomas

Du roar dig kungligt du :) Hälsa farbror doktorn från mig!

2007-12-27 @ 19:33:16
URL: http://b-mark.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0