Rensningsdag!

Idag har jag rensat i massor! Började med Majas rum på förmiddagen, och var klar flera timmar senare... Men då hade hon också hur fint som helst, och en hel sopsäck som skulle till tippen. Hon hade själv varit med hela tiden och bestämt vad som skulle slängas och hur hon skulle ha saker. Efter det kom som tur var Putte hem från en golfrunda och började med mat, något jag inte alls tänkt på i rensningstagen. Så då satte Olle och jag igång på hans rum, och det blev minst lika mycket slängt och bortsorterat där. Så nu har ungarna varsina finstädade och rensade rum!

Ikväll åkte jag till mamma och pappa för att återigen försöka fixa till deras Internet-uppkoppling. Jag ringde till Netgearsupporten och fick prata ENGELSKA, men jag fick faktiskt fram hur jag skulle göra. När jag kom till dem fick jag ändå trassla med det i över en och en halv timme, men till slut gick det!

Ikväll känner jag mig lite stolt, en duktig dag har jag haft!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0