Surt

Känns lite surt att sitta här, jag som snart skulle härifrån, trodde jag!! Men det är väl bara att söka vidare. Jag VILL inte jobba här mer! Men som tur är, är det "bara" jobbet som suger, så jag deppar inte ihop.

Ikväll ska vi ha luciaövning! På lördag är det kroppkake-tillverkning hos mamma och pappa, och när min moster Annica, 43, var lite på lyset en kväll, så lovade hon att hon skulle vara lucia då! Så nu är det ju bara för henne att leva upp till det löftet! Vi har bestämt oss för att hjälpa henne lite, så jag, Maja, och mina kusiner Dessan, 11 och Elin, 13 ska vara tärnor. Olle ska vara stjärngosse, och min pappa ställer upp som tomte! Det blir nog jättefint!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0