Seeg

Usch vilken förkylning, den sitter fortfarande kvar i halsen... Blä. Nu har jag smittat ner mannen också, så han ligger pall i sängen idag.... Men imorgon tänker jag jobba i allafall. Jag var ju hemma hela förra veckan, så nu krävs det sjukintyg om jag ska vara hemma. Bara att kämpa på alltså.

Jag har precis haft min brors sambo här på besök, det var trevligt! Vi fikade och babblade. Hon är så underbar mot barnen, de fullkomligt älskar henne! Synd att de bor i Stockholm.......

Imorgon ska barnen åka iväg på semester till Legoland med sin mormor och morfar! De läääängtar! Det kommer kännas konstigt att vara utan dem i FYRA hela dagar! Jag ska passa på att träffa kompisar, gå på stan m.m. efter jobbet, man är ju van att ha något att passa direkt annars! Så nu får man passa på!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0