Semesterlängtan...

Åh, jag vill ha semester nu! Men samtidigt inte, för det är ju ganska dåligt väder och om jag skulle haft semester nu så skulle jag ju börjat jobba igen redan i juli! Så det är faktiskt ganska skönt att vänta lite!

Mina underbara barn är lediga den här veckan, tack vare en supersnäll mormor! De ska vara där när mannen jobbar eftermiddag, så det blir ju inte så många timmar för mormor.

Idag ska jag göra min sista föräldrainsats på vårt föräldrakooperativ, sen är det ÖVER! Vår lille kille slutar dagis, och ska börja förskoleklass. Känns konstigt att lämna dagiset efter så många år, men samtidigt ska det bli så SKÖNT att slippa allt pass med städning, föräldrainsats och städ- och röjdagar! Kvällar och helger kan man ju ha till roligare saker, liksom....

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0