A-kassa

Nu har jag i alla fall kollat upp med a-kassan ang vikariat. Jag blir INTE avstängt från a-kassa, om jag inte skulle få vara kvar på nya jobbet när viket går ut.  När man har jobbat 112 dagar efter att man sagt upp sig, så kan man inte straffas för det längre. Det lät ju bra!

Nu vill jag ännu mer ha det där jobbet.....

Idag hoppade Putte in extra på jobbet, och det blir ju lite besvär, eftersom barnens fritidsplatser är uppsagda! Men vi löste det: På morgonen kl 7 lämnade jag dem hos mormor och morfar, som gav dem frukost och skjutsade till skolan. Vid 1230 när Olle slutar, hämtas han av farfar, som sen är hemma hos oss tills jag dyker upp. Allt går att fixa!

Snart är det underbar helg!!!!!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0