Återbesök!

I fredags var jag i Malmö på återbesök! Det gick bra, allt såg fint ut. Men det syntes på ögonen att jag varit och är väldigt torr. Därför har synen varit suddig längre än väntat. Jag är fortfarande översynt (+1,5 på vänster och +1,0 på höger), och det brukar man vara i 2:a veckan. Men han trodde det berodde på att mina ögon varit så torra. Jag "fick" en salva jag ska använda morgon och kväll också, och så ska jag fortsätta intensivt med dropparna. Jag hade nästan perfekt syn! Såg 1,0 (=perfekt) på höger och 0,8 på vänster.

Putte och jag hade en jättemysig dag i Malmö! Tack vare GPS:en hittade vi, till och med till pappas jobbarkompis Claes där vi skulle hämta en stereo. GPS är en MYCKET bra uppfinning! Fast Putte retade sig på att bilen däri var blå....

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0