Bilbyte

Jaha, då var det dags att börja leta bil igen då. 4 år sen sist. Då blev jag riktigt nöjd med bilköpet, jag älskar min Suzuki Baleno! Hoppas att det blir lika bra den här gången... Jag är sugen på en japanare igen, men även Peugeot, Renault och VW skulle nog gå bra! Jag får se vad jag hittar. Har kollat på nätet, så jag vet ungefär vad jag kan få, men jag ska åka runt lite på bilfirmor efter jobbet, tänkte jag. Bättre att se bilarna live.

Marcus ska provköra min bil på lunchen! Får se vad han tycker om den! Om han ångrar sig så tror jag faktiskt att jag väntar med bilköp, för det var ju bara för att han gav ett bra pris som jag vill byta.... Fortsättning följer efter lunchen!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0