Booooring!

Just nu tycker jag att det är så tråkigt på jobbet, så att jag nästan inte vill gå hit. Fy fasen... De bara MÅSTE ringa från det andra jobbet, jag dör nog annars!

Med snuset har det gått ganska bra, jag snusade bara EN gång igår, och tänker göra det idag också (den enda snusen är redan tagen, så det är inget jag kan ändra på....). Det känns bra! Och strax ska jag sluta helt. Ingen idé att bli beroende av nikotin NU, när jag klarat mig i så många år.... Eller hur?

Ögonen är jobbiga mot mig, jag ser suddigt igen! Det hjälper en liten stund när jag tar ögondroppar, men tyvärr inte särskilt länge. Jag vet ju att det kan gå fram och tillbaka, men nu är jag lite trött på att inte ha bra syn...

Kommentera här
Postat av: Thomas

Fast nu blev det ju inte riktigt så ;)

2007-11-07 @ 18:35:52
URL: http://b-mark.se/blogg
Postat av: Hanna

Arrrrgh, du ska då alltid avslöja mig! ;-)

2007-11-07 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0