Fortfarande hemma...

Jag har varit hemma hela veckan! I onsdags ringde jag till Vårda, och då fick jag tips på andra ögondroppar. Det lät som att jag var väldigt torr i ögonen, och jag fick ännu mer smörjande droppar. Jag började med dem i onsdags, och dagen efter när jag vaknade såg jag helt klart! Vilken känsla! Helt underbart! Tyvärr höll det inte i sig, på eftermiddagen började det bli suddigt igen... Men jag kör hårt med de dropparna, och hoppas att det kanske blir bättre och bättre.

Idag ska Putte och Gunne åka och kolla på bilen! Hoppas att den är fin, och att de kommer hem med den!

Ikväll ska jag ut och äta på Harrys med Charlotte och Clara! Det ska bli trevligt!!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0