Intervjun

I morse var jag på intervjun! Det kändes jättebra, de var så himla trevliga och arbetsuppgifterna verkar jätteroliga!! Ingångslönen är 20.000. De hade haft 130 sökande, och kallat 5 till intervju, det kändes ju lite hedrande!

Kruxet är väl egentligen dels att det är ett vik (jag ska ringa a-kassan imorgon och höra om man får stämpla efter att man sagt upp sig, sedan jobbat i 1,5 år), och sedan att de vill ha mig snabbt, så snabbt det bara går, de är överhopade med jobb... Helst i december, men jag sa att januari nog är helt ok. Egentligen är ju inte det heller sant, jag kommer få strida för det också! Men som sagt, den här gången SKA jag inte ge mig! Detta jobbet är så mycket bättre, så om jag får det, så går jag faktiskt..... (om jag vågar)

Kommentera här
Postat av: Thomas

Så roligt! Hoppas verkligen det går som du vill även om jag i alla fall kommer att sakna dig.

2007-11-29 @ 20:30:45
URL: http://b-mark.se/blogg
Postat av: Hanna

Ja, jag kommer sakna er också, i så fall... Så här bra jobbarkompisar får man nog inte igen!

2007-11-30 @ 09:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0