Suddigt...

Tog mig en sjukdag idag igen... Igår var jag hemma med Olle, så då passade jag på att ta halva dagen karens. Nu ska jag vara hemma tisdag, onsdag i alla fall, så får jag se sen. Det är så SKITJOBBIGT att sitta på jobbet, och anstränga sig för att överhuvudtaget se vad det står på skärmen... Man orkar inte det hur länge som helst. Så nu får jag vila upp ögonen lite.

Igår tyckte jag att läsglasögonen började funka ganska bra, så nu har jag dem när jag sitter vid datorn, läser och ser på tv, det blir lite bättre. De sa ju på Vårda att jag skulle kunna ha dem redan andra veckan, men det är alltså först NU som jag har nytta av dem... Så allt är nog lite fördröjt... Jag som trodde att det bara skulle vara suddigt i två veckor, nu är jag inne på sjätte....

Idag snöar det för fullt, det är alldeles vitt ute! Barnen är ute och tar första pulkaturen, de är jätteglada för snön, men inte jag!

Igår sålde jag bilen! På fredag ska Gunne och Putte åka till Karlshamn och förhoppningsvis köpa min nya bil! Så här sen den ut ungefär, men detta är en ny bil från Fords hemsida:
 Fin va?


Dagens tips: Man ska inte hoppa på en ballong när ens make ligger och sover efter att ha jobbat natt, för då vaknar han.


Kommentera här
Postat av: Hanna Björndahl

Hej Hanna! Vilken fin bil du ska köpa.. Nu sitter jag och jobbar, typiskt att det är du som är sjuk=( Kram!

2007-11-16 @ 08:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0