Hänga gubbe

Det kan man göra på jobbet! I eftermiddag, sista timmen, ägnade jag och tre papegojkollegor åt detta. När det blir FÖR tråkigt på jobbet, måste man ju liva upp det lite liksom... ;-) Men eftersom vi inte hade nån tavla att skriva gemensamt på, så fick var och en ha sina egna streck för bokstäver, och om nåt var rätt, fick man säga "skriv dit ett E på 7:an".

Jag var inge' bra på att hitta på ord tydligen, för mitt "telefoniansvarig" knäckte kollegorna utan ETT ENDA streck på gubben! Han fick inte ens nån kulle!

"Tidsrapportering" var värre, där blev vi nästan hängda av Emma, men vi klarade oss till slut, Och då skulle jag gå hem. Så dagarna går på jobbet också ibland.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0