Idag smäller det - äntligen!

Olle fyller år! Som han har längtat!! Min söta lilla kille, idag är det äntligen hans dag! Idag har vi firat med familjen och farmor, resten av gänget kommer på lördag. Då firar vi både honom och Maja, som fyllde för en vecka sedan.

Fick reda på idag att det var 400 som sökte samma tjänst som jag på Försäkringskassan. Det kommer nog ta ett tag för dem att gå igenom alla ansökningar! Jobbet skulle börja i november, så de har nog lite panik där nu! Åh vad jag skulle bli glad om de ringde! Jag VILL  INTE JOBBA på mitt jobb längre! Det är så satans tråkigt, jag vill inte vara nån papegojväxelhäxa längre! Jag vill ha lite nya utmaningar!!

Kommentera här
Postat av: Thomas

Hälsa födelsedagsbarnet och lycka till med jobbet! Kommer bli ännu tråkigare utan dig, men klart man vill vidare.

2007-10-18 @ 18:26:48
URL: http://b-mark.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0