Jäkla, jäkla skit!

Maja har blivit sjuk, kanske influensan. Hon har ont i kroppen och 39 graders feber. Det är jättesynd om min lilla gumma, men för ovanlighetens skull tänker jag på mig själv. Tänk om jag blir smittad och inte kan operera mig på måndag?? Jag har klarat mig från alla förkylningar på jobbet, och nu är det istället risk för influensan! FAN! Nästan så jag funderar på att flytta hem till mamma och pappa... Skit också.

Idag var vi på Öppet Hus på Kährs. De fyllde 150 år, och vi fick en rundvandring av Putte bland alla maskiner han jobbar vid. Usch, jag skulle aldrig vilja jobba där! Industri är verkligen inte min grej! Efter rundvandringen var det cirkus på Kährs brädgård. Cirkus Skratt var bra faktiskt, men jag tröttnar alltid efter en timme, och tycker det börjar bli långtråkigt. Varför är cirkusföreställningar så långa?

Igår bowlade vi med jobbet! Det var riktigt kul, förutom att  både Thomas och Malin slog mig! Jag kom trea den här gången! Men jag fick i alla fall pris jag också, en mörk chokladkaka som Sofia fick ha i sin väska. Där blev den kvar, så jag får väl den om 1 vecka när jag är tillbaka på jobbet igen efter sjukskrivningen.

Efter bowlingen åt vi i bowlinghallen, och sen gick vi in till stan. Harrys var målet, men tre jobbarkompisar hade inte åldern inne och vakterna var hårda denna kväll. Så det slutade med att jag och Lisa bestämde oss för att åka hem istället för att gå in på något annat "ungdomsställe". Men det var skönt att komma hem i hyfsad tid, jag har varit tillräckligt trött idag ändå...

Håll tummarna för att jag är frisk på måndag!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0