Spionuppdrag

Jag vet inte vad jag lurades ut på, det får jag nog aldrig veta heller.... Men i lördags morse sms:ade min kusin, 16 år, och frågade ifall jag kunde skjutsa honom på kvällen till en kompis, 1 mil bort. Ja, sjävklart svarade jag, inga problem. Efter hand dök det upp mer och mer konstigheter... När jag hämtade honom, fick jag inte göra det hemma, utan vi möttes på annan plats. Sen fick jag inte lämna av hoom HOS kompisen, utan 100 meter innan. Sen skulle jag VÄNTA där på honom, i ca 10 minuter. Sen kom han ut igen, och gick till platsen där jag släppt av honom. Sen åkte vi hem igen, eller inte hem då, utan till platsen där jag fick släppa av honom.

Ja, se tonåringar! Undrar vad han gjorde, men jag kände mig en en riktig agent!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0