Nu har jag varit och tränat!

Jag tycker faktiskt själv att jag är superduktig! *hehe* Tänk om jag kunde hålla i det här nu, så kanske jag blir av med den där förbannade magen, och får lite bättre flås! På köpet kanske man blir piggare också??

Putte har beställt 8Mb bredband, han är skitglad! Jag bryr mig inte ett dugg, jag tycker allt funkar bra med  bara 0,5. Men det är ju kul att han är glad! Till råga på allt så kostade det bara 10 kr mer än vad vi betalar nu. Vår telestation hade nämligen blivit utbyggd, och då kostar det mindre. Bra va?

Maja är på "Shrek den tredje" med en kompis! Tänk att hon är så stor att hon går på bio med en kompis! Visserligen är den mamman med, men ändå.... Stora barn man har nu!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0