Fredagsmys

Ikväll började fredagsmyset ganska tidigt, för Putte ska iväg och bowla med jobbet. Så nu har vi just ätit grillad kyckling med sallad, frukter och pommes pinnes (coleslaw för mig). Supergott!

Resten av kvällen får barnen och jag mysa med godis istället, och det ska vi nog stå ut med! :-) Vi ska se Talang 2008, Maja älskar det, och sen blir det Berg flyttar in, det tycker jag om! Olle bryr sig nog inte så mycket om något av programmen... Han somnar nog ganska snart efter åtta om jag känner honom rätt!

Haha, Maja och jag har suttit och lekt med en sida som heter taaz.com. Där kan man styla sig själv; frisyr, smink, bleka tänder osv... Riktigt kul! Så här fin blev Maja!

image70


Jag har inte kunnat göra min bild än, för sidan började sega. Men nu ska jag ge mig på det igen!




Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0