Goa småkusiner

Efter jobbet åkte jag ju och letade efter skor. Det gick inge'  bra alls där... Så sökandet fortsätter! Men jag hittade istället en jättesöt top till mig på Gina Tricot för bara 99.

Sen gick jag in på ICA, och då träffade jag min kusin, 18 år. Vi bor i samma by 1,5 mil från stan, så då frågade jag om han ville åka med mig hem istället för att åka buss. Det ville han såklart! Så då fick jag sällskap genom affären och hem i bilen, trevligt! När jag kom hem till parkeringen, skulle min andra lillkusin, 12 år (även granne), just iväg och träna fotboll, så då pratade jag några snabba ord med henne också.

Det är så roligt att ha bra kontakt med de där "små", som har varit mina favoritkusiner sen de var nyfödda! Det är två syskonpar, två killar och två tjejer, mellan 12 och 18 år. Jag älskade alltid att vara barnvakt åt dem, och umgicks supermycket med dem! Det blev ju inte detsamma sen när jag fick egna barn, men jag har hela tiden träffat dem i allafall och haft bra kontakt! Kul!

När jag kom hem till oss så var barnen ute och lekte och då var Putte och jag också ute en stund i det härliga vädret! Underbart ju!

Kommentera här
Postat av: Lisa

Ha en bra kväll :)

2008-04-24 @ 19:04:55
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: carro

Det är så underbart när man hittar sånna fynd =)
Haft en bra dag ?
kram

2008-04-24 @ 19:45:21
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0