Halvtid

Sådär, nu har halva jobbdagen gått! Idag går tiden lite fortare, som tur är, men det är väl för att det är fredag.

Idag blev det makrillsallad till lunch, smaskigt! Jag har haft sallad med mig till lunch varje dag den här veckan, det är ju så gott! Och man kan variera i all oändlighet... Den här veckan har jag haft med mig kycklingsallad, tonfisksallad och makrillsallad. Gott gott!

Jag pratade med Putte nu, HAN skulle försöka ta med sig Maja till stan nu när hon slutar och handla skor... Åh vad jag skulle bli glad om han lyckades, så jag slipper det!

Han behöver lämna in sin bil också, den läcker olja som tusan. Men vi VILL verkligen inte lägga ut mer pengar på de jäkla bilarna nu... Vi behöver ju spara pengar till resan ju! Aldrig går det som man vill...

Men snart är det helg! :-)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0