Härligt sommarväder!

Idag har det nästan varit sommarväder ute, ca 20 grader i skuggan! Såå härligt!

Putte åkte iväg till golfbanan förstås, jag kan inte klandra honom när det är sånt toppenväder, och jag och barnen cyklade till mormor och morfar. Där myste vi i solen på deras altan, där det är lä och solsida, underbart! Barnen lekte med ballonger ute, och spelade lite strandtennis. Och så hjälpte jag pappa att uppdatera hans GPS, jag hade beställt hem en uppdaterings-DVD åt honom. Och så hade han fått hem en ny firmabil, som vi var tvungna att kika lite på!

När vi skulle cykla hem kom det ett par regnstänk, men det  blev inte mer än så, så vi slapp bli blöta, som tur var.  Nu är vi hemma och ska just äta skink- och paprikapaj! Mums!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0