Hemma igen

Nu var vi hemma från vår lilla driving range/shopping-tur! Det  blev inte jättemycket shoppat, men jag klippte mig äntligen, det behövdes verkligen! Och så köpte jag nytt concealer-stick, som jag också behövt länge, och slingor till håret. När jag satt i frisörstolen och slingorna hölls upp såg jag nämligen hur otroligt ojämnt färgat håret var.... Och vad gjorde jag då? Jo, åkte hem och tog tag i det! Kanske inte så smart, för nu blir det väl lika ojämnt igen förstås..... ;-)

Det är ganska roligt vilka förutfattande meningar man har! Jag var på drop-in idag, och det var en kille och en tjej som klippte. Jag hoppades så klart att jag skulle få komma till tjejen! Jag har liksom aldrig klippt mig hos nån kille, och jag bara tror att de inte kan lika mycket! FEL, så klart! Jag fick klippa mig hos killen, och han var minsann jätteduktig, jag blev jättenöjd!

Vi åt inte på Ikea, utan där, på Köpstaden. Helt sanslöst vad dyrt det var, eller är det vi som vant oss vid Ikea-priser månne? Det kostade i allafall 330 idag, mot ca 160 som vi brukar betala på Ikea. Och det är dessutom godare på Ikea!!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0