Hemma

Åh, vad skönt, jag behövde inte handla efter jobbet! Jag trodde jag skulle behöva åka runt affären, men min käre make sa att han kunde fixa handlingen. Han är ju faktiskt ledig nu ett tag, så det var ju i och för sig inte mer än rätt! :-)

Det har varit en seeeg dag på jobbet idag, kändes som att den aldrig skulle ta slut! Men nu är jag äntligen hemma! När jag kom hem var det ett "extrabarn" kvar, Majas kompis. Hon är fortfarande här, de ska hämta henne halv sju. Olles kompis hade redan blivit hämtad, men det hade gått bra, de hade haft kul.

Annars är ju inte Olle så väldigt van vid att leka, så det känns lite osäkert hur det ska funka. Men jag blir så glad när han själv säger till att han vill ringa till någon, det är så positivt! Jag vill ju att han ska leka, det är ju det som man själv kommer ihåg från sin egen barndom, att man lekte med kompisar hela tiden! Så vi hoppas att han håller på och kommer in i "lekningen" nu!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0