Hosta hosta hosta

Jag ska inte klaga hela tiden, men jag hatar verkligen min hosta. Det finns de som har det 1000 gånger värre än vad jag har det, men just nu tycker jag ändå väldigt synd om mig själv.

Inatt har jag fått sova i alla fall, underbart! Men ändå känner jag mig helt slut och alldeles tung i kroppen idag... Blä.

Barnen har varit hemma hos mig idag, eftersom de har haft studiedag. Men imorgon blir det skola igen för dem, och jag får vara hemma själv och försöka bota min hosta.

Den där Dinaminten gjorde inte så stor skillnad, tycker jag nog inte.... Inte mer än en hederlig kopp te gör, och det är ju inte så värst mycket faktiskt. Te, det blev jag sugen på nu! Jag ska nog gå och göra mig en kopp!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0