Idag ska jag locka mig!

När jag var på fest hos Carro sist, så kom Hanna dit och hade nya jättefina lockar! Hon hade köpt nån ny slags locktång, som verkade jättebra!

Vi har pratat om att jag kunde låna den nån gång innan jag i så fall köper en egen, och idag blev jag sugen på att testa! Jag ska ju på fest ikväll eftersom våra granntjejer fyller år, och det kunde vara häftigt med ny frisyr!

Så jag frågade världens bästa Hanna, och då skickade hon sin bästa Tobbe ut hit till jobbet med den! Snacka om service! Ni är BÄST, ni två!!


Kommentera här
Postat av: Hanna

Det här inlägget värmde! Du är verkligen en riktig vän! Ta nu många kort så vi får se hur snygg du blev! Kram

2008-04-04 @ 18:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0