Ingen lockig Hanna, nej

Haha, det där med locktången blev ingen succé! Jag såg ut som en tok, som en vilde med burrigt hår, eller som ett lejon med väldigt rufsig man! Det slutade med att jag blötte ner håret när jag hade 15 minuter kvar til festen, och plattade det som vanligt....

Hanna som var så himla fin, men hon har nog lite tunnare hår, eller så är hon bara mycket bättre på att styla hår, helt enkelt! :-) Men det var ju jättebra att jag fick testa den, för nu vet jag att jag inte ska köpa någon sån själv. Tack gumman för lånet! ♥

Kommentera här
Postat av: Hanna

Det var ju typiskt men bra att du inte köpte en för 400kr iaf!! Jag jobbar måndag och tisdag denna veckan. Krya på dig Hanna, jobbet blir ju så mkt tråkigare när du inte är där! Kram

2008-04-06 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0