Jag hatar fett!

Jag hatar fett! Och då tänker jag inte på mitt kroppsfett, för det är ingen större fara med det, utan på matfett! Och jag hatar det inte för att det är äckligt eller så, utan för att jag inte kan diska bort det! Jag blir galen!

Om jag har med en burk till jobbet med jättegod sallad med vinäger, så kan jag bara inte få den ren! Oljan sitter kvar, det är nästan lika kletigt som när jag började diska den! Likadant hemma, när jag tex ska diska stekpannan efter användning. Jag får inte bort fettet!

Vad gör jag för fel? För varmt vatten, för lite diskmedel, är jag för svag? Nån som kan ge mig nåt tips?


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentera här
Postat av: Sofia Tidqvist

jag brukar hälla på diskmedel och sen dra i med borsten,,,,och vatten. brukar hjälpa för mig...

2008-04-18 @ 16:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0