Kväll

Redan kväll, tiden går så fort, så fort! :-o Jag hänger inte med!

Maja är rejält förkyld och hostig. Hennes klass ska ha friluftsdag imorgon, vilket innebär att vara ute hela dagen. Jag tror faktiskt att hon får hoppa det, det är nog inte särskilt bra för henne att vara ute hela dagen. I alla fall inte om det är sånt pissväder imorgon som det var idag när jag kom ut från jobbet! Det blåste, regnade småspik och var svinkallt! Idag på gympan hade fröken sagt att hon skulle sätta sig och vila en stund, hon blev hostig när hon höll igång. Och då var de ändå inne.

Jag får prata med min kära make om nån av oss ska vara hemma, eller om hon får klara sig själv imorgon också.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0