Måndag

Idag var det inga glada miner när barnen skulle upp till skolan... Jag skulle lämna dem redan till frukost på fritids, och det är inte populärt! Speciellt Maja tycker att det är skitjobbigt, hon är verkligen ingen solstråle på morgonen... Jag hoppas det blir lättare till hösten när hon ska sluta på fritids.

Själv är jag lite trött idag, jag satt uppe alldeles för länge igår! Jag började prata på MSN med min bror, och det är ju så trevligt när han har lite tid ibland! (Det tillhör inte vanligheterna, alltså). Och helt plötsligt var HP där också, och lagade makaroner kl 23.05. Vilken knas! ;-)  Men typiskt att man inte hinner prata när man väl "ses"....

Men men, summan blir i alla fall att det får bli en mycket tidigare kväll ikväll! :-) Så att man orkar med hela veckan...

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0