Min söta lilla gubbe

Ikväll efter att Olle gått och lagt sig och vi redan sagt godnatt, ropade han på mig. Jag gick dit och då frågade han om jag inte kunde ligga där en stund. Jag är så dålig på att göra sånt, på kvällarna har jag själv så mycket att göra när väl barnen kommit i säng; duscha, göra matlåda, hinna se nåt på tv eller sitta vid datorn osv. Men ikväll hade jag faktiskt inget särskilt för mig, jag ska ju inte ens till jobbet imorgon, så jag la mig hos honom.

Det var så gosigt, såna stunder är värt allt i världen!!! Det sista han sa innan han somnade (vilket för övrigt tog 3 minuter), var: Du är världens bästa! Min älskade lilla gosepojke!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0