Onsdag kväll

Dagarna går så fort, fort just nu!!

På jobbet lär jag upp Kalle, det går jättebra så han sitter redan själv och svarar. Imorgon blir det nog att jag sitter på egen plats bredvid honom och svarar jag också. Det ska faktiskt bli ganska skönt, det är alltid lite jobbigt att sitta på pass hela tiden och lära någon.

Efter jobbet åkte jag snabbt till Maxi för att lämna tillbaka vårskor jag köpt till Olle (de passade inte), och sen handlade jag i racerfart. Jag tog inte ens nån kundvagn utan sprang omkring med två pappkassar. Överfulla, och skittunga förstås! Att jag aldrig lär mig: Man går inte in på Maxi utan kundvagn!!!!

Varför jag handlade i racerfart, var för att Maja var ensam hemma och Olle var hos mormor och morfar. Sen körde jag till bilverkstaden med min kära Clio som behövde lite omsorg, och där blev jag upphämtad av morfar och Olle. Pappa skjutsade oss hem, och väl hemma var ju klockan redan 18.15! Och så lite mat, och lite uppackning av varor.... Så är det snart kväll ju!

Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag kan lägga mig i min säng och kolla på Top Model vid 21! (Igår skulle jag ju kolla på House i sängen, men det blev inget av med det. Jag kom i säng 22.30 istället, utan att ens ha satt på tv:n. Så nu gör vi ett nytt försök!)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0