Onsdag

Jag är hemma från jobbet idag med. De två sista nätterna har jag kunnat sova, men idag när jag vaknade var jag ändå helt slut! Jag gav barnen frukost och skjutsade dem till skolan, sen gick jag hem och la mig på soffan och somnade. Putte ringde 9.30, pratade med honom en stund, sen somnade jag igen. Sen knackade min moster (granne) på dörren vid 10.30 och lämnade posten, efter det bestämde jag mig för att äta frukost. Sen såg jag ett inspelat Medium, hoppade in i duschen, och cyklade för att hämta Olle. Han ville ha en kompis med sig hem så nu har jag två söta 6-åringar här hemma. Men de sköter sig ju själva som tur är.

Jag känner mig hostig och nästan yr fortfarande, så det är nog dags att sms:a chefen om att jag inte kommer imorgon heller... Är ganska trött på att vara så här slut! Men men, det går väl över....

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0