Söndag kväll

Snart dags för sängen, imorgon börjar ännu en jobbvecka!

Helgen har varit bra, synd att den tar slut så fort bara....

När svärmor och svärfar åkt hem, gick jag faktiskt ut och gick! Det var evigheter sen sist! Jag MÅSTE verkligen komma igång, jag är så otroligt dålig på att röra på mig... Det är ju riktigt skönt när man väl kommer ut! Idag hade jag tänkt lyssna på min Anne Holt-bok med bara stavarna som sällskap, men så kom min granne (=moster) ut samtidigt och skulle också ut och gå! Så jag fick sällskap av henne istället, trevligt!

Nu ska jag se till att Maja också kommer i säng, så att hon orkar upp till skolan imorgon! Mina killar ligger redan, fast jag hör röster från sovrummet, så somnat har de inte gjort.... Svårt att komma till ro på söndagkvällen!

En bild från 4H-gården i eftermiddags:

image78

Olle matar getterna med bröd!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0