Söndag

Jag har sovit skitdåligt inatt pga hostan, jävla, jävla skit! I morse var barnen så snälla och gick upp själva och lekte, så då somnade jag om och sov en stund, till 9.45 eller nåt. Skönt!

Min älskade pappa ringde och frågade om han skulle byta däck åt mig, och det tackade jag ju inte nej till! Han brukar faktiskt få sköta det åt mig, jag har aldrig lärt mig det, och min make är faktiskt lite lat, så han byter bara på sin bil! ;-) Fast jag tror att pappa tycker det känns bra att sköta om mig lite, för det är alltid han själv som frågar, det är inte jag som propsar alls!

Sen städade vi lite, och vid 14 fick vi mat hos mamma och pappa. Vi var där i lite över två timmar. Jag mår inte bra, jag hostar ju så fort jag försöker prata och vara trevlig! :-(

Jag har tänkt att jag ska jobba imorgon, men det är nog inte säkert att jag orkar hela dagen. Och om jag sover skitdåligt inatt, så kanske jag skiter i att gå överhuvudtaget. Vi får se hur natten blir.

Nu ska jag se inspelat "Spårlöst"!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0