Tillbaka!

Oj, det gick visst inge' bra med den här migreringen till ny plattform för blogg.se! Men nu är vi tillbaka på den gamla igen, hoppas att det funkar bättre nu!

Jag har haft så mycket saker i helgen som jag ville berätta för bloggen, men nu har jag förstås glömt allt.... ;-) Det kommer nog tillbaka igen! :-)

En sak som jag har tänkt på, är i fall jag ska börja lägga in lite GI-recept här? Det blir en egen kategori i så fall. Jag har hittat så mycket underbart god mat sen jag började med GI-maten, och jag skulle vilja dela med mig!

På tal om GI, så går det bra med dieten. Dock har jag inte gått ner något mer, antagligen för att jag inte rör på mig något, men också för att jag tillåter mig att fuska en del på helgerna... I helgen blev det både godis och vin! Men vad gör det, jag mår ju bra nu; är pigg, sover bra osv. Det är värt minst lika mycket som att gå ner 3 kg till i vikt!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0