Underbart väder!

Så var det lördag! Har inte hunnit blogga förrän nu!

Vi var hos mamma på kalas redan kl 10 idag. Lite konstig tid, men det var för att Maria skulle hinna vara med. Hon är ju hemma från Stockholm, och hade så många att träffa... Det  blir alltid så när de är hemma, det är fullt upp! Men kul att få träffa henne en stund i alla fall! Och så fick vi våfflor av mamma och pappa, mums!

Direkt efter det åkte barnen och jag till Skokällarn på jakt efter nya skor till Maja. De vårskorna (fritidsskor typ) hon har nu är helt gräsliga. De är så slitna så att hon har fått hål på ena tån till och med! Och fodret inuti ska vi inte ens prata om.... Men tror du vi hittade några? Nej. Detta var fjärde affären vi försökte i, men min 9-åring är nog världens mest kräsna! Hon bara skakar på huvudet eller rynkar på näsan åt alla skor jag föreslår... *suck*

Det har ju varit underbart väder idag, så när vi kom hem var barnen och jag ute länge i solen! Vi spelade badminton, satt på en filt och solade, spelade fotboll m.m. Här är ungarna ♥ när de spelade badminton:

image76   image77


Nu måste jag börja göra mig iordning, jag ska strax på fest hos Anna! Kul!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0