Utvecklingssamtal

I morse var jag på utvecklingssamtal med Olles fröken! Hon frågade igår, och jag sa att jag kan gärna ta det idag eftersom jag var hemma. Annars brukar jag inte lyckas få vara med på sånt, Putte brukar få gå. Och den fröken var lika hostig som jag, så det var helt okej för henne om jag hostade lite! ;-)

Det gick bra för min underbara lilla kille. Han är skötsam, duktig och självständig. Tyvärr har de problem med ett annat barn, som skapar otroligt mycket konflikter och är riktigt elak. Det pratade vi en hel del om. Alla blir ju drabbade, även om de är snälla själva. Sånt är så himla himla tråkigt! Barn ska inte behöva känna sig rädda för nåt annat barn....

Jag fick också reda på att Olles klass kommer få två frökar i ettan. En fröken var klar och det blir Majas fröken! Henne har vi ju tyckt om under de tre år hon haft Maja, så det kommer nog bli jättebra!

Nu är jag hemma, hostigare än någonsin. Tänk att man inte klarar av att prata med folk! :-(


Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0