Vår lördagsångest

Vi har nån slags lördagsångest i vår familj. När det äntligen blir helg, som vi alla sett fram emot så mycket, så har vi plötsligt inga idéer och vet inte alls vad vi ska hitta på! image71 Det slutar med att alla blir sura och börjar bråka med varann istället, och det var ju inte precis vad vi hade tänkt göra när vi äntligen är lediga tillsammans...

Så har vi haft det två lördagar i rad innan den här, men idag tycker jag att vi har klarat oss ganska bra! Inte för att vi har hittat på nåt särskilt, men alla har varit vänner i alla fall, och haft det mysigt!

Hittills har detta hänt:
- Maja tappade en tand vid frukosten
- Olle har lärt sig maila
- Jag har tvättat och bråkat med vår inspelningsbara dvd - den är sinnesstörd!
- Maja och Olle har handlat, och nu håller Putte på med mat
- Vi har ätit alldeles för mycket godis
- Vi har laddat ner en film som vi ska se sen


Jag älskar min lilla familj så mycket!


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentera här
Postat av: Sofia Tidqvist

Låter lite som jag och Marcus....finns inget att göra på vintern helt enkelt..längtar efter sommaren.

2008-04-14 @ 18:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0