Bloggpaus

Just nu känner jag inte alls för att skriva i bloggen, därav dålig uppdatering. Det är inte alls likt mig, jag har uppdaterat minst en gång om dagen sen bloggen startades i juni 2007!

Jag vet inte om jag tar upp bloggandet igen, eller om jag slutar helt. Men jag tänker inte ta bort bloggen i alla fall, den är rolig för mig också att ha!

Så, vi ses senare, kanske!

                                                                                      

Kommentera här
Postat av: Tina

Hej Hanna. var längesen jag var inne hos dig och hälsa på och jag ser att du skrivit ovanligt lite men ibland kan det kännas så . man blir lite uttömd så att säga. ibland tar fantasin slut. jag brukar också ta paus. Ibland på jobbet kan jag tänka på saker som är intressanta att ta upp till disskusion men när jag kommer hem har det liksom fallit bort. Hoppas du fortsätter senare, Du har en trevlig blogg. Hoppas du har tid att titta in till mig. Har en hel del sen sist.Kram

2008-09-03 @ 22:10:59
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0