Dålig uppdatering, fy på mig!

Och här har det inte hänt mycket över helgen! Men ni är så söta, för ni är här ändå och kollar, jag blir så glad! <3

I helgen hade vi först rensningsdag på lördagen, och insåg att MASSOR av barnens kläder hade blivit för små över sommaren! Så på söndagen åkte vi till Köpstaden och shoppade lite nytt. Maja fick två par jeans, bikini, strumpor, vantar, och Olle fick ett par byxor, badbyxor, skor att ha på gympan m.m. Som ni märker blev det lite badkläder också! Vi har ju nedräkning nu, om 3,5 veckor åker vi till Cypern! Ska bli så underbart!!

Idag kom så den stora dagen, då barnen började skolan igen! Det var nervöst kvällen innan, speciellt Olle kände sig orolig. Men när de kom hem idag hade allt gått så bra, så bra! Deras nya lärare var snälla, klasskompisarna likaså, fast det var ju inte så många nya, bara en och annan. Olle tyckte att 1:an var mycket bättre än förskoleklassen, i alla fall efter första dagen. Men jag tror nog han kommer fortsätta tycka så, för han är en kille som tycker om att ha att göra, och i förskoleklassen har de bara lekt fritt alldeles för mycket. Det blir nog bra för min sötekille att det händer lite mer och blir strukturerat.

På jobbet måndag och tisdag har det varit supermycket att göra, men det är kul, för då går dagarna jättefort! Jag har inte ens varit inne och läst någons blogg, och kan ni förstå hur mycket jag haft att göra!

Nu ska jag in på bloggkoll och kolla läget!

Kommentera här
Postat av: Tina

Det är så himla mysigt med förstaklassare :)





2008-08-23 @ 19:12:07
URL: http://tinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0